Způsoby dopravy a plateb

 

ZDE NALEZNETE ZPŮSOBY DOPRAVY, KTERÉ NÁŠ OBCHOD ZAJIŠŤUJE:

 

Upozornění: Objednávky přijaté ve všední den do 13 hodin budou expedovány týž den, ostatní pak nejbližší následující pracovní den. Zásilky do zahraničí nezasíláme (ani na Slovensko)!

 

Doprava k objednávkám nad 1500 Kč je ZDARMA - tabulky cen dopravy - viz níže

 

 

 

PPL  

   Přepravní společnost PPL - služba PPL Private

 

  • Doručení do druhého pracovního dne ode dne podání.
 
  • V den expedice Vám dopravce oznámí číslo balíku, přibližné datum doručení a částku k úhradě (pokud byla zvolena platba dobírkou). Toto oznámení Vám bude doručeno emailem a SMS na kontaktní údaje z objednávky.
 
  • Zásilku je možné doručit i v sobotu, případně ji lze (po dohodě) osobně vyzvednout na depu samotného přepravce či v síti odběrných míst, tzv. ParcelShopů.
 
  • V den doručení obdržíte informace prostřednictvím SMS s časem doručení v rozmezí 2 hodin včetně telefonního čísla na řidiče, který provádí doručení Vaší zásilky.
 
  • Pokud Vám termín doručení nevyhovuje, můžete jej jednoduše změnit odpovědí na SMS zprávu, případně telefonickou domluvou s řidičem. Stejně tak je možné měnit dispozice doručení on-line nebo prostřednictvím zákaznického servisu PPL.
 
  • V případě neúspěšného doručení Vám řidič zanechá na místě oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem).
 
  • V případě druhého neúspěšného pokusu o doručení Vás PPL Zákaznický servis kontaktuje již telefonicky a dohodne s Vámi jiný termín předání zásilky.
 
  • Příjemce zásilky může při převzetí využít zapojení PPL do multipartnerského bonusového programu IBOD.
 
  • Pro více informací, prosíme navštivte přímo web přepravce na www.ppl.cz.

 

 

 

DPD  

   Přepravní společnost DPD - služba DPD Private

 

  • Doručení do druhého pracovního dne ode dne podání.
 
  • Oznámení o doručení zásilky s jejím číslem a částkou k úhradě (pokud byla zvolena platba dobírkou) Vám bude zasláno prostřednictvím SMS a e-mailem den předem společně s přístupovými údaji do webové aplikace DPD Kurýr. V den doručení pak obdržíte i hodinové rozmezí, kdy kurýr dorazí.
 
  • Pokud Vám termín doručení nevyhovuje, můžete jej jednoduše změnit odpovědí na SMS zprávu nebo e-mail, či přímo ve webové aplikaci (zde je možné měnit i další dispozice týkající se doručení).
 
  • Dobírku lze uhradit v hotovosti u řidiče přepravní společnosti.
 
  • U každé zásilky mohou proběhnout až tři pokusy o doručení - v případě neúspěšného doručení Vám zanechá kurýr na místě oznámení (tato informace bude také zaslána emailem).
 
  • V případě druhého neúspěšného pokusu o doručení Vás DPD Zákaznický servis kontaktuje telefonicky a dohodne s Vámi jiný termín předání zásilky.
 
  • Zásilku je možné si (po dohodě) vyzvednout také osobně na odběrných místech, tzv. Pickupech.
 

 

 

 

Balík na poštu  

   Česká pošta - Balík do ruky

 

  • Česká pošta doručí Vaši zásilku do 48 hodin od potvrzení odeslání Vaší objednávky na Vámi zvolenou adresu.
 
  • V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a přibližným datem jeho doručení. Balíky jsou doručovány v pracovní dny.
 
  • Pokud není adresát při doručování balíku zastižen, je zásilka uložena k vyzvednutí na nejbližší poště, konkrétní informace nalezne adresát na ve schránce zanechaném Oznámení o neúspěšném doručení.
 
  • Balík je možné vyzvednout si během následujících sedmi dnů (v případě prodloužnení úložní doby i později), poté je zaslán zpět odesílateli.
 
  • V průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím online formuláře, kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete měnit dispozice pro svoji zásilku.
 
  • Dobírku lze uhradit v hotovosti doručovateli České pošty.

 

 

 

Balík na poštu  

   Česká pošta - Balík na poštu

 

  • Česká pošta doručí Vaši zásilku do 48 hodin od potvrzení odeslání Vaší objednávky na jednu z 2600 pošt po celé ČR.
 
  • Cílovou poštu si můžete vybrat sami v rámci objednávky.
 
  • Při objednání zboží je nutné uvést Váš telefonní kontakt a e-mail.
 
  • V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem jeho doručení na zvolenou pobočku. Balíky jsou doručovány v pracovní dny.
 
  • Oznámení o doručení zásilky Vám bude zasláno prostřednictvím SMS nebo e-mailem předem.
 
  • V průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím online formuláře, kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete měnit dispozice pro svoji zásilku. Zásilku lze přeposlat například na jinou poštu.
 
  • Dobírku lze uhradit v hotovosti na přepážce České pošty.
 
  • Standardní úložní doba na poště je 7 dní, v případě jejího neprodloužení je poté zboží vráceno nazpět.

 

 

 

Zásilkovna  

   Výdejní místa Zásilkovna

 

  • Doručení zpravidla do 2-3 pracovních dnů od objednání.
 
  • Poté, co od nás přepravce obdrží podklady k zásilce, zašle Vám e-mailem adresu zvoleného výdejního místa a kód pro sledování zásilky.
 
  • O předání zásilky dopravci Zásilkovna Vás budeme informovat e-mailem.
 
  • V okamžiku, kdy bude Vaše zásilka připravena k vyzvednutí, zašle Vám přepravce heslo pro vydání zásilky prostřednictvím SMS a e-mailu.
 
  • Úložní doba na výdejních místech Zásilkovna je 7 pracovních dní s případnou možností prodloužení o dalších 7 dní.
 
  • Dobírku lze uhradit v hotovosti.
 
  • Po dohodě je na výdejních místech možné zpětné podání zásilky určené k reklamaci.
 
  • Kompletní seznam více jak 1200 výdejních míst Zásilkovna s dalšími informacemi naleznete zde.

 

 

 

Kurýr  

   Kurýr po Praze

 

  • Při objednání do 17:00, doručení ještě ten samý den do 22:00 (vztahuje se na zboží, které je skladem).
 
  • Služba je dostupná pouze pro oblast Prahy. Pokud při objednávání zvolíte tuto možnost, ale nebude možné ji využít, telefonicky Vám to oznámíme a navrhneme alternativní způsoby doručení.
 
  • Při objednání zboží je vždy nutné uvést Váš telefonní kontakt.
 
  • Kurýr se s Vámi okamžitě po převzetí zásilky telefonicky domluví na hodině předání.
 
  • Platbu za zboží je možné provést dobírkou, případně formou předplatby (více v sekci Způsoby platby). Pokud jste zvolili jako způsob platby předplatbu bankovním převodem a potřebujete doručit zboží kurýrem ještě týž den, zašlete nám prosím oficiální potvrzení z Vaší banky o provedení neodvolatelné platby.

 

 

 

Osobní odběr  

   Osobní vyzvednutí zboží na provozovně v Praze

 

  • Platí pouze pro zboží, které je skladem.
 
  • Zboží lze vyzvednout ihned po vyřízení objednávky a jeho přesunutí na výdejnu, o čemž budete informování emailem. Na naší provozovně je možné si jej pak vyzvednout během následujících sedmi dnů.
 
  • Osobní odběr je možný pouze po předchozí telefonické domluvě a je možné jej využít v pracovní dny od 10. do 18. hodiny.
 
  • Adresa provozovny je náměstí Bratří Synků 1/5, 140 00 Praha 4 (budova, v níž je provozovna, se nachází vedle lékárny Dr. Max na východní straně náměstí).
 
  • Objednávku lze uhradit hotově na místě, či formou předplatby (o připsání částky na náš účet Vás budeme informovat telefonicky či prostřednictvím SMS). Platba v hotovosti není v tomto případě považována za dobírku. Platba kartou není možná.
 
  • Při přebírce již předem zaplaceného zboží můžete být vyzváni k předložení osobního dokladu (občanského průkazu, řidičského průkazu či pasu).

 

 

 

CENY DOPRAVY PŘI OBJEDNÁVCE DO 1500 KČ:

 

 

DRUH DOPRAVY PLATBA PŘEVODEM ČI HOTOVĚ1  S PLATBOU NA DOBÍRKU1
  PPL Private 59 Kč 108 Kč
  DPD Private 59 Kč 108 Kč
  Česká pošta - Doporučeně 29 Kč2 78 Kč2
  Česká pošta - Balík Do Ruky 59 Kč 108 Kč
  Česká pošta - Balík Na Poštu 59 Kč 108 Kč
  Zásilkovna 29 Kč 78 Kč
  Kurýr po Praze 139 Kč 188 Kč
  Osobní odběr na provozovně ZDARMA ---

 

1Veškeré ceny jsou uvedeny včetně DPH.

2Lze využít pouze pro objednávky do 899 Kč s DPH. 

 

 

 

CENY DOPRAVY PŘI OBJEDNÁVCE NAD 1500 KČ:

 

 

DRUH DOPRAVY PLATBA PŘEVODEM ČI HOTOVĚ1 S PLATBOU NA DOBÍRKU1
  PPL Private ZDARMA
49 Kč
  DPD Private 59 Kč 108 Kč
  Česká pošta - Balík Do Ruky ZDARMA 49 Kč
  Česká pošta - Balík Na Poštu ZDARMA 49 Kč
  Zásilkovna 29 Kč
78 Kč
  Kurýr po Praze 139 Kč 188 Kč
  Osobní odběr na provozovně ZDARMA ---

 

1Veškeré ceny jsou uvedeny včetně DPH.

 

 

ZDE NALEZNETE ZPŮSOBY PLATEB, KTERÉ NÁŠ OBCHOD PŘIJÍMÁ:

 

 

Hotově  

Platba v hotovosti

 

  • Hotově lze zaplatit při „Osobním odběru“ na adrese provozovny prodejce.
 
  • Platba hotovostí není nijak zpoplatněna a je tedy ZDARMA.
 
  • Prosíme při platbě hotovostí mějte připravenou odpovídající částku.
 
  • Provozovnu je možné využít v pracovní dny od 10 do 18 hodin.
 
  • Adresa provozovny je náměstí Bratří Synků 1/5, 140 00 Praha 4 (vchod mezi lékárnou Dr. Max a večerkou).
 
  • Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

 

 

Dobírka  

Platba na dobírku

 

  • Platbu dobírkou lze využít v podstatě při všech druzích námi poskytované dopravy, pouze s výjimkou osobního převzetí na provozovně. Doběrečné tak akceptuje jak přepravce PPL, tak i DPD, Česká pošta, Zásilkovna i Kurýr po Praze.
 
  • Příplatek za dobírku je stanoven na 49 Kč s DPH. Tato částka bude v případě volby platby na dobírku uvedena přímo v objednávce. Doběrečné je placeno pouze na jednu zásilku bez ohledu na množství objednaných produktů v rámci objednávky.
 
  • Při platbě doběrečného se řiďte pokyny poskytovatele zvolené dopravy a mějte pro něj přirapravenu alespoň přibližnou hotovost.
 
  • Někteří přepravci umožňují platbu doběrečného platební kartou. Náš obchod tuto možnost nijak nezpoplatňuje. Pro bližší podmínky platby kartou u zvoleného přepravce se prosíme informujte u tohoto přepravce.

 

 

 

Převod  

Platba bankovním převodem

 

  • Veškeré pokyny pro platbu převodem na náš bankovní účet obdržíte emailem po přijetí objednávky samotné. Náš bankovní účet je veden u Fio banky.
 
  • UPOZORNĚNÍ: Zboží je expedováno až ve chvíli, kdy je platba připsána na náš účet. Tento fakt může mít za následek zpoždění dodání zboží cca o 1-2 pracovní dny. Expedici lze urychlit zasláním originálního potvrzení z Vaší banky (tedy nestačí pouhý printscreen) o provedení neodvolatelné platby.
 
  • Přijímáme pouze platby v Kč, pokud byste si přáli provést úhradu v jiné měně, prosíme dejte nám toto vědět předem.
 
  • Obchod čajnamobil.cz platbu za klasický bankovní převod nijak nezpoplatňuje, provedená platba však může být zpoplatněna Vaší bankou.

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.