Servis a reklamace

 

 

DŮLEŽITÉ INFORMACE PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE:

 

Pokud jste zaznamenali nestandardní chování svého přístroje, nebo jej potkala nehoda, bude potřeba tento reklamovat.

 

Důležité informace naleznete zde i kapitole V. obchodních podmínek obchodu čajnamobil.cz.

 

Obchod čajnamobil.cz využívá pro příjem a vyřizování reklamací vlastní servisní středisko, jehož adresu a kontakty naleznete níže. Z tohoto nemusíte mít žádné obavy, jak naše servisní středisko, tak i samotný obchod jsou na jedné adrese, kterou také naleznete uvedenou níže.

 

Servisní středisko při obchodu čajnamobil.cz vzniklo proto, aby mohlo přijímat nezáruční opravy i od zákazníků, kteří své zboží zakoupili jinde. Stalo se tak pro obchod čajnamobil pověřenou osobou k vyřizování všech reklamací.

 

 

A nyní důležité pokyny k samotným reklamacím:

 

- Vždy doporučujeme nás o závadě či problému informovat předem na níže uvedeném tel. čísle nebo emailu. Některé stavy či závady není nutné k reklamaci zasílat či předávat, ale lze je vyřešit i na dálku, což šetří peníze i čas oběma stranám.

 

- Pro veškerou komunikaci, která se Vaší reklamace, opravy či technického dotazu týká, prosím použijte pouze kontakty níže, které jsou na naše servisní středisko. Zde jsou pracovníci Vám připraveni pomoci s Vaším problémem či dotazem.

 

- K zasílanému zboží prosím přiložte vyplněný reklamační formulář - tzv. přijemku. Tu naleznete ke stažení zde. Případně ji zašlete na email uvedený níže jakožto podepsaný scan.

 

- Důležité upozornění pro majitele mobilních telefonů iPhone značky Apple. Pokud na mobilním telefonu iPhone ponecháte aktivovanou službu Find My iPhone, nelze takový telefon servisovat a reklamační řízení nelze pro tuto překážku zahájit. Pro servis mobilních telefonů iPhone je nejprve nutné tuto službu na svém přístroji vypnout!

 

- Důležité upozornění pro majitele mobilních telefonů Xiaomi. Pokud na mobilním telefonu Xiaomi ponecháte aktivovanou službu svého Xiaomi účtu, nelze takový telefon servisovat a reklamační řízení nelze pro tuto překážku zahájit. Pro servis mobilních telefonů Xiaomi je nejprve nutné odhlásit daný přístroj z Xiaomi účtu!

 

- Jako adresu pro zaslání zboží k reklamaci použijte pouze adresu servisního střediska, kterou naleznete níže. Na jiné adrese nelze zboží k reklamaci přijmout (viz také kapitola V. obchodních podmínek).

 

- Vždy doporučujeme si pořídit vlastní fotodokumentaci, či video, které zaznamená stav zboží před jeho odesláním, či které zaznamená jeho nestandardní chování. Mějte prosím na paměti, že mnoho závad není zjevných, a tak nám tento Vámi pořízený materiál může pomoci v odhalení příčiny závady. Což ve výsledku opět urychlí vyřízení samotné reklamace.

 

 


Servisní středisko pro čajnamobil.cz


Servisní středisko:


La Folia s.r.o.

 

náměstí Bratří Synků 1/5, 140 00 Praha 4

 


Kontaktní adresa:


náměstí Bratří Synků 1/5, 140 00 Praha 4

 

- mezi lékárnou Dr. Max a večerkou

 

- Po-Pá 10:00-18:00

 

Servisní infolinka:

+420 775 244 542

 

- Po-Pá 9:00-19:00


Email:


reklamace[zavináč]cajnamobil.cz

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.