• logo

Doprava a platby

Způsoby dopravy

 

Zásilky posíláme prostřednictvím přepravní společností PPL, DPD, České pošty nebo skrze Uloženku. Zákazníci z Prahy mohou dále využít dopravu kurýrem.
Pokud si budete přát zaslat zboží na Slovensko, prosíme, spojte se s námi na telefonním čísle +420 775 244 551 pro další informace.

 

PPL Přepravní společnost PPL - služba PPL Private

 

- V den expedice Vám oznámíme číslo balíku, datum doručení a částku k úhradě (pokud byla zvolena platba dobírkou).
- DORUČENÍ BALÍKU I V SOBOTU!
- Při objednání zboží je nutné uvést Váš telefonní kontakt a e-mail.
- Oznámení o doručení zásilky Vám bude zasláno prostřednictvím SMS nebo e-mailem den předem.
- V den doručení informace prostřednictvím SMS s časem doručení v rozmezí 2 hodin
- Pokud Vám termín doručení nevyhovuje, můžete jej jednoduše změnit odpovědí na SMS zprávu nebo e-mail.
- V případě neúspěšného doručení Vám zanechá kurýr na místě oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem).
- V případě druhého neúspěšného pokusu o doručení Vás PPL Zákaznický servis kontaktuje telefonicky a dohodne s Vámi jiný termín předání zásilky.
- Dobírku lze uhradit v hotovosti u řidiče přepravní společnosti.
- Více na ppl.cz

 

 

DPD Přepravní společnost DPD - služba DPD Private

 

- V den expedice Vám oznámíme číslo balíku, datum doručení a částku k úhradě (pokud byla zvolena platba dobírkou).
- Doručení do druhého pracovního dne ode dne podání.
- Při objednání zboží je nutné uvést Váš telefonní kontakt a e-mail.
- Oznámení o doručení zásilky Vám bude zasláno prostřednictvím SMS nebo e-mailem den předem.
- V den doručení obdrží příjemce interaktivní SMS nebo e-mail s tříhodinovým upřesněním času doručení.
- Pokud Vám termín doručení nevyhovuje, můžete jej jednoduše změnit odpovědí na SMS zprávu nebo e-mail.
- V případě neúspěšného doručení Vám zanechá kurýr na místě oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem).
- Prostřednictvím internetových stránek přepravce lze změnit termín nebo adresu následujícího doručení.
- V případě druhého neúspěšného pokusu o doručení Vás DPD Zákaznický servis kontaktuje telefonicky a dohodne s Vámi jiný termín předání zásilky.
- Dobírku lze uhradit v hotovosti u řidiče přepravní společnosti.
- Více na dpd.cz a spolehlivost.dpd.cz.

 

 

Česká pošta Česká pošta – Balík na poštu

 

- Česká pošta doručí Vaši zásilku do 48 hodin od potvrzení odeslání Vaší objednávky na jednu z 2600 pošt po celé ČR.
- Cílovou poštu si můžete vybrat sami v rámci objednávky.
- Při objednání zboží je nutné uvést Váš telefonní kontakt a e-mail.
- V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení. Balíky jsou doručovány v pracovní dny.
- Oznámení o doručení zásilky Vám bude zasláno prostřednictvím SMS nebo e-mailem předem.
- V průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím online formuláře, kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete měnit dispozice pro svoji zásilku. Zásilku lze přeposlat například na jinou poštu.
- Dobírku lze uhradit v hotovosti na přepážce České pošty.
- Standardní úložní doba na poště je 7 dní, poté je zboží vráceno nazpět.

 

 

Uloženka Výdejní místa Uloženka

 

- Doručení zpravidla do 2 pracovních dnů od objednání.
- O předání zásilky dopravci Uloženka Vás budeme informovat e-mailem.
- Poté, co přepravce zásilku zpracuje, bude Vás bude informovat e-mailem s informacemi o předpokládaném datu doručení na pobočku a kódem pro sledování zásilky.
- V okamžiku, kdy bude Vaše zásilka připravena k vyzvednutí, zašle přepravce informaci prostřednictvím SMS a e-mailu.
- Úložní doba na výdejních místech Uloženka je 7 pracovních dní s případnou možností prodloužení o další 3 dny.
- Při vyzvednutí je potřeba uvést ID zásilky, které obdržíte v e-mailu či SMS.
- Při vyzvedávání již předem zaplaceného zboží budete vyzváni k předložení osobního dokladu (občanského průkazu, řidičského průkazu či pasu).
- Dobírku lze uhradit v hotovosti.
- Po dohodě je na výdejních možné zpětné podání zásilky určené k reklamaci.
- Kompletní seznam výdejních míst Uloženka s podrobnějšími informacemi naleznete zde.

 

 

Kurýr Kurýr po Praze

 

- Při objednání do 18:00, doručení ještě ten samý den do 22:00 (vztahuje se na zboží, které je skladem).
- Služba je dostupná pouze pro centrální oblasti Prahy. Pokud při objednávání uvedete tuto možnost, ale nebude možné ji využít, telefonicky Vám to oznámíme a navrhneme alternativní způsoby doručení.
- Při objednání zboží je vždy nutné uvést Váš telefonní kontakt.
- Kurýr se s Vámi okamžitě po expedování zásilky telefonicky domluví na hodině a místě předání.
- Za zboží lze platit hotově, či lze využít možnosti předplatby (více v sekci Způsoby platby). Platba v hotovosti není v tomto případě považována za dobírku.
- Při přebírce s platbou v hotovosti je třeba uvést údaje z objednávky.
- Při přebírce již předem zaplaceného zboží budete vyzváni k předložení osobního dokladu (občanského průkazu, řidičského průkazu či pasu).

 

 

Osobně Osobí odběr na provozovně (Praha)

 

- Platí pouze pro zboží, které je skladem.
- Zboží lze vyzvednout okamžikem expedice, o čemž budete informování telefonicky a emailem.
- Osobní odběr je možný pouze po předchozí telefonické domluvě.
- Provozovnu je možné využít v pracovní dny od 10 do 18 hodin.
- Adresa provozovny je náměstí Bratří Synků 1/5, 140 00 Praha 4 (dům hned vedle lékárny Dr. Max, zvoňte na společnost Lokran Universal s.r.o.)
- Lze platit hotově na místě, či formou předplatby. Platba v hotovosti není v tomto případě považována za dobírku.
- Při přebírce s platbou v hotovosti je vhodné uvést údaje z objednávky.
- Při přebírce již předem zaplaceného zboží budete vyzváni k předložení osobního dokladu (občanského průkazu, řidičského průkazu či pasu).

 

 

Ceník dopravy

 

Druh dopravy Cena v Kč při předplatbě
či v hotovosti*
Cena v Kč při platbě dobírkou*
PPL Private ZDARMA** 129
DPD Private ZDARMA** 139
Česká pošta ZDARMA** 139
Uloženka ZDARMA** 69
Kurýr po Praze 199 x
Osobní odběr ZDARMA x
* Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH 21%.
** Platí při objednávce nad 1 000 Kč s DPH, jinak 99 Kč s DPH pro dopravu PPL, DPD a Českou poštou, 69 Kč s DPH za Uloženku.

 

 

Způsoby platby

 

Zásilky umožňujeme platit hotově, dobírkou či převodem na náš účet.

 

 

Hotově Platba v hotovosti

 

- Hotově lze zaplatit při dodání „Kurýrem“ (platí pouze pro zákazníky z Prahy), případně při „Osobním odběru“ na adrese provozovny prodejce.
- Platba hotovostí není nijak zpoplatněna.
- Prosíme při platbě hotovostí mějte připravenou odpovídající částku.

 

 

Dobírka Platba dobírkou

 

- Platbu dobírkou lze využít při dopravě „PPL – Private", „DPD – Private“, „Česká pošta – Balík na poštu“ a „Uloženka“.
- Platba za doběrečné je zahrnuta v ceně dané dopravy (viz výše – Ceník dopravy).
- Při platbě doběrečného se řiďte pokyny poskytovatele zvolené dopravy.

 

 

Převod Platba bankovním převodem

 

-

Veškeré pokyny pro platbu převodem na náš bankovní účet obdržíte emailem po zpracování objednávky samotné. K dispozici máme účet u Fio banky

- UPOZORNĚNÍ: Zboží je expedováno až ve chvíli, kdy je platba připsána na náš účet. Tento fakt může mít za následek zpoždění dodání zboží cca o 1-3 pracovní dny.
- Přijímáme pouze platby v Kč, pokud byste si přáli provést úhradu v jiné měně, prosíme dejte nám toto vědět předem.
- Čajnamobil.cz platbu za klasický bankovní převod nijak nezpoplatňuje, provedená platba však může být zpoplatněna Vaší bankou.

 

 

Košík

Přihlášení

Doprava

PPL

Čajnamobil.cz

DPD

 

posta

 

ulozenka

 

 

Platby

 

Bankovní převod

 

Dobírka

 

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info